973 624 092
Informació: 973 624 092
Assistència a pistes: 973 624 058
Oficines Centrals: 973 621 199

Tens dubtes? 

Preguntes freqüents

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (39)
  • Activitats (4)
  • Serveis (18)
  • Estació (18)
  • Compres (7)
  • COVID-19 (1)
  • 1. Localització de l’estació i com arribar

    Espot és una estació que gaudeix d'una situació privilegiada única als Pirineus. És l'única situada al costat d'un Parc Nacional, el d'Aigüestortes i Sant Maurici. L'estació compta amb més de 20 km esquiables i de 1000 m de desnivell. Trobareu tota la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

  • 2. Quins són els horaris de l’estació i de les oficines d’atenció al client?

    L'horari d'obertura de l’estació es de 9.00 a 17 h, i l’horari d'atenció al client és de 8.30 a 16.30 h en temporada d'hivern.

  • 3. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Sí, tots els objectes perduts durant la temporada d'hivern es porten a control, al costat de la infermeria.
    Telèfon de contacte: 973 627 604.

  • 4. On es troben les oficines centrals?

    Les oficines centrals es troben al recinte de l'Sport Center, complex entre Sort i Rialp.


    Telèfon de contacte: 973 621 199.

  • 5. Es pot accedir a l’estació en transport públic?

    A l'estació d'Espot es pot accedir en transport públic. Trobareu tota la informació a Transport a pistes.

  • 6. On es troba l’oficina d’informació de les activitats lúdiques?

    L’oficina d’informació de les activitats lúdiques es troba a la cota 2000 de l’estació d’Espot. 

     

    Telèfon de contacte: 671 512 649. Horari d'hivern: de 9.00 a 16.30 h.

  • 7. Quines són les activitats que es poden fer a Espot durant l’hivern?

    Durant la temporada d'hivern, Espot és l'escenari de nombroses propostes. Per descobrir què es pot fer a l'estació durant les mesos de més neu, podeu consultar l'apartat d'activitats.

  • 8. Si tinc un accident a pistes on he de trucar o dirigir-me?

    En cas d'accident heu de trucar al telèfon 973 624 058.

  • 9. Condicions d'ús dels forfets de temporada

    Consulta tota la informació a l'apartat de Condicions de venda i lliurament dels forfets de temporada 

  • 10. Condicions d'ús i normativa aplicable als forfets de dia o varis dies

    Consulta tota la informació a l'apartat de Condicions generals d'ús dels forfets de dia o varis dies

  • 11. Com funciona el nou sistema Check-in d'accés automàtic i recollida de forfets?

    Trobaràs tota la informació a https://www.turismefgc.cat/check-in/

  • 12. Què inclou el forfet de debutant?

    El forfet de debutant dóna accés a tots els remuntadors excepte al TC Bosc. 

  • 13. Què inclou el forfet de passeig?

    El forfet de passeig és exclusiu per a vianants. Dóna accés al TC La Roca d'Espot. Només és vàlid per a una pujada i una baixada i en cap cas es pot anar equipat amb material d’esquí o snow per utilitzar-lo.

  • 14. On puc comprar i recollir el forfet de temporada?

    El forfet de temporada es pot adquirir preferentment a la botiga online d'Espot i a taquilles. Cal recollir-lo sempre a taquilles de forma presencial i presentar un document acreditatiu.

  • 15. Què és el suport recarregable PiriNeu365 i com puc adquirir-lo?

    Trobaràs tota la informació a https://www.turismefgc.cat/pirineu365/

  • 16. Quines mesures ha pres Espot contra la Covid-19?

    Consulta tota la informació referent a les mesures contra la Covid-19 aquí: https://www.turismefgc.cat/mesures-covid-19/

  • 17. M'agradaria treballar a Espot. Com ho puc fer?

    Les convocatòries de feina d’Espot es publiquen a l'apartat "treballa a FGC" del web corporatiu d'FGC. Si no hi ha cap convocatòria activa, hi podràs enviar el teu currículum vitae i informar-nos del teu perfil i experiència. En cas de que es convoquin noves places de feina per a les quals el teu perfil sigui adequat, contactarem amb tu.

  • 18. A partir de quina edat poden anar els nens a la ludoteca?

    Els nens poden accedir a la ludoteca dels 4 als 7 anys sempre sota reserva prèvia.

  • 19. A partir de quina edat poden anar al Parc Lúdic els nens?

    Els nens i nenes poden accedir al Parc Lúdic a partir dels 4 anys acompanyats sempre d'un adult.

  • 20. A quina hora finalitza el forfet de dia?

    A les 16.30 h és l'última pujada.

  • 21. El forfet inclou assegurança en cas d'accident?

    No. Podeu afegir l'assegurança d'accidents en el moment de realitzar la compra del forfet, online o a taquilles, amb un cost de 3,5€/dia. Consulteu-ne tots els detalls aquí.

  • 22. El preu del Jardí de Neu inclou forfet?

    No. El forfet del Jardí de Neu només permet l'estada dins el Parc Lúdic.

  • 23. És aconsellable reservar les classes d'esquí amb antelació?

    Sí, és aconsellable per garantir disponibilitat per part de les escoles.

  • 24. És necessari reservar a la ludoteca?

    Sí, és necessari fer reserva prèviament perquè l'aforament és limitat.

  • 25. És obligatori l'ús del casc?

    No és obligatori però és molt recomanable especialment per a nens i adolescents.

  • 26. Es pot aparcar l'autocaravana a Espot?

    Es pot aparcar però no es pot acampar als pàrquings de l'estació. Cal respectar en tot moment l'entorn.

  • 27. Es pot pujar al telecadira amb un bebè?

    Sí, caldrà adquirir el forfet de menor per fer ús del remuntador.

  • 28. Existeixen descomptes al forfet i accessos especials per a persones amb discapacitat?

    Sí. Les persones amb una discapacitat de més del 33% gaudeixen d'un 50% de descompte al forfet de dia presentant tarja acreditativa a les taquilles i al lloguer.

  • 29. He perdut el forfet. Puc sol·licitar-ne un duplicat?

    Sí, haureu d'anar a les taquilles de l'estació amb els dos resguards del forfet que us hauran donat en el moment de la compra. 

  • 30. Hi ha un snowpark a l'estació?

    No, l'estació d'Espat no disposa de snowpark.

  • 31. L'estació compta amb consignes?

    Sí, les trobareu a la cafeteria 2000 de l'estació.

  • 32. L'estació compta amb pàrquings?

    Sí, hi ha diversos pàrquings a la cota 1500.

  • 33. On puc consultar l'estat de les carreteres per accedir a Espot?

    Trobareu tota la informació sobre l'estat de les carreteres al següent enllaç: https://www.espotesqui.cat/hivern/estacio/comunicat-de-neu/

  • 34. On puc consultar l'estat de les pistes?

    Tota la informació sobre l'estat de les pistes la trobareu al següent enllaç: https://www.espotesqui.cat/hivern/estacio/comunicat-de-neu/

  • 35. Puc accedir a pistes amb el meu gos?

    No.

  • 36. Puc llogar material a l'estació?

    No hi ha servei de lloguer dins l'estació.

  • 37. Què cobreix l'assegurança d'accidents d'esquí?

    Podeu consultar la cobertura de l'assegurança mitjançant el següent enllaç: https://catneu.tgi1.com/asseguranca-racc/

  • 38. Què és un forfet de lliure elecció?

    Un forfet de lliure elecció permet escollir al client qualsevol dia de la temporada vigent per utilitzar-lo. Tots els forfets de lliure elecció són nominals, és a dir, només els podrà utilitzar el titular del mateix. L'ús màxim és d'un forfet per dia.

  • 39. Està permès l’ús dels Ski-Bike o Snow-Bike a les pistes de les estacions de muntanya d’FGG?

    La lliure utilització dels aparells anomenats Ski-Bike o Snow-Bike no és permesa a les pistes de les estacions de muntanya gestionades per FGC. A excepció de quan la seva utilització esdevingui directament relacionada amb persones amb mobilitat reduïda. És d’aplicació l’apartat 14 de la normativa d’us i forfets de les estacions d’esquí d’FGC.

FGCALTRES WEBS D’FGC TURISME
Reservar a Espot
Compra / recàrrega forfet
Top
x
CLUB PIRINEU 365
Introdueixi el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.